În general spunem 18 zile lucrătoare pentru toate articolele (există unele produse care necesită 3-4 săptămâni). Dacă avem produsul în stoc uneori putem livra în 24-48 ore. Puteţi vedea timpul de livrare pentru articolul ales pe pagina produsului în parte. Dacă aveţi nevoie de comandă urgent sau pentru o dată exactă, vă rugăm să ne anunţaţi şi prin folosirea rubricii Cerinte speciale / Data specifică în timpul procesului de comandă pentru a ne spune termenul limită. Vom face tot posibilul pentru a avea produsul gata la timp.
Vă vom trimite, de îndata ce a fost expediată comanda, un email prin care vă informăm că a doua zi va ajunge coletul dvs. În general trimitem confirmările de livrare, prin e-mail în jurul orei 17, aşadar dacă consideraţi că trebuie să vă ajungă coletul, vă rugăm să vă verificaţi e-mailurile după ora 17/18.
Pe ambalajele noastre apare doar 'Discover Trading SRL', şi conţinuturile coletelor nu sunt identificabile. Folosim firma de curierat GLS. Acesta este un serviciu garantat de livrare în a doua zi, coletul va ajunge între orele 9- 13 în a doua zi de la expediere, şi ridicarea acestuia va necesita o semnătură. Dacă nu vă găseşte curierul,GLS Romania puteţi stabili o altă dată de livrare cu curierul GLS. Vă vom trimite înainte cu o zi un e-mail de confirmare, să fiţi pregătiţi pentru aşteptarea coletului. Menţionăm că livrarea este gratuită, iar coletul dvs. este în totalitate asigurat în timpul tranzitului.
Dacă sunteți în afara Romania, dar în Europa, putem livra articolul cu Royal Mail International Signed Forsau sau TNT Express. Acest serviciu durează, în medie, de 2-3 zile lucrătoare, dar acest lucru poate varia. Vă rugăm să ne contactaţi aici dacă aveți nevoie de informații suplimentare.
Dacă sunteți în afara Europei, putem livra numai prin Fedex și există o taxă suplimentară pentru acest serviciu. Vă rugăm să ne contactaţi aici și furnizaţi adresa dvs. completă astfel încât să putem confirma un preț pentru destinația exactă.
Vă rugăm să rețineți: Putem livra numai la adresa de facturare a deținătorului de card sau, alternativ, la afacerea/ locul dumneavoastră de muncă. Nu putem livra la o adresă rezidențială care nu se potrivește cu adresa de facturare (aceasta este pentru motive de securitate).